Deși a trecut ceva vreme de la finalizarea colaborării cu clientul, un dealer de mașini rulate din Vestul țării, natura integrată a proiectului, serviciile complete și complexe propuse și furnizate fac din acest caz un subiect interesant. Intenționăm să analizăm pe scurt contextul clientului, provocările specifice proiectului, soluțiile propuse și implementate, precum și impactul final al lucrării asupra vizibilității și recunoașterii mărcii.
Am fost contactați de client la mijlocul lui 2021 pentru a ne solicita serviciile, în cadrul pregătirilor de deschidere a unui punct de lucru nou, un showroom de auto rulate în Arad. Se urmărea și un refresh al identității vizuale a businessului. Un aspect pe care nu îl întâlnim pe cât de des ne-am dori, clientul nostru a înțeles de la bun început că efortul de consolidare a prezenței într-o piață aglomerată presupune nu doar oferirea de servicii și produse de calitate, ci și crearea unei imagini a mărcii puternice și ușor recognoscibile, implicând până la urmă un vocabular cu care suntem familiari: utilizarea semnelor comerciale și a publicității vizuale pentru a comunica eficient atât valorile, cât și oferta lor.
Am fost plăcut impresionați să aflăm ce ni se solicita - începând de la nivel de concept, urma să fim responsabili atât de refreshul de identitate (la care am contribuit cu elemente ca logo-ul și culorile noi), cât și de semnalizarea exterioară a showroom-ului, și conceperea unor elemente de design interior pentru această locație. Faptul că am primit directive suficient de clare cât să putem fi creativi, dar suficient de concrete cât să canalizeze ideile eficient, a fost de asemenea un avantaj.
Natura complexă a propunerii pe care urma să o avansăm și să o implementăm s-a constituit pe alocuri și într-o provocare. E destul de ușor de căzut în capcana focalizării excesive pe anumite aspecte ale proiectului, în detrimentul celorlalte. Până la urmă, prioritizând totul în ordinea firească a lucrurilor, am avansat un set de propuneri coerente de design al elementelor de identitate, în paralel cu cea pentru designul semnalizărilor exterioare. După un set relativ scurt de revizii și stabilirea unor detalii de ordin financiar a urmat și proiectarea sălii principale a showroom-ului, în unison cu imaginea creată anterior, ținând cont de direcția estetică stabilită cu clientul. Ieșirea din sfera producției publicitare și tangențele cu designul interior au constituit și ele un element de provocare în cadrul acestui proiect, în special când s-a pus problema conceperii unor elemente de iluminat custom și utilizarea într-un mod mai puțin obișnuit a lemnului.
Am reușit să ne ridicăm la nivelul provocării în momentul în care am realizat că aveam în bagaje toate cunoștințele, tehnica și know-how-ul pentru a putea propune soluții peste tot unde era nevoie. Între timp devenise clar că puteam adapta metoda utilizată la producția instalațiilor noastre de reclamă iluminate, pentru a produce luminatoarele custom dorite de client. Până la proiectarea acestora a fost doar un pas, urmat de o implementare lipsită de probleme.
Ducând totul de la zero până la final, de la schițele de pe hârtie și randările 3D, la producție și implementare, showroom-ul clientului nostru a primit la exterior un fronton nou supraînălțat, produs din aluminiu compozit satin casetat, într-o culoare specială, cu benzi luminoase de accent și, ca afirmare a noii identități de brand, două seturi de volumetrii luminoase reprezentând noul logo. Totul, într-un finisaj premium, acrilic high-gloss si accente metalizate). La interior, sala principală a showroom-ului și spațiul de birouri au fost placate cu lemn, peretele din fundal apare acum în fotografii decorat cu un logo volumetric elegant, pe un fundal antracit mat, din aluminiu compozit, cu un set de benzi din acrilic hi-gloss roșu de lumini de accent, iar lumina "a giorno" necesară fotografierii profesionale a autovehiculelor o livrează soluția de iluminat personalizată a cărei concepție o descriam mai devreme.
Comparând noul show-room cu prezența anterioară pe piață a clientului, evoluția businessului și maturizarea acestuia devin evidente. Ne bucurăm că am putut contribui la această evoluție și că am putut să ne lăsăm amprenta asupra acestui spațiu. Și, de asemenea,
ne bucurăm să putem afirma că probabil cea mai limpede dovadă a succesului soluțiilor propuse de noi rămâne faptul că acesta se reflectă în succesul clientului nostru.
Vom reveni cât de curând cu noi vignete din producție publicitară.
Dacă produsele prezentate, soluțiile propuse sau modul de realizare v-au inspirat, vă așteptăm să ne contactați pentru a găsi împreună soluția de semnalizare optimă pentru afacerea dumneavoastră. [Vă așteptăm pe mail, la office@creativetm.ro sau telefonic / FB / Li etc.]